اسکریپت Inset by Smoothing Group – نرمی و گردی لبه احجام ۳Dmax

اسکریپت Inset by Smoothing Group چیست؟
اگر از کاربران نرم افزار ۳Dmax باشید حتما میدانید که ایجاد نرمی و گردی در تمامی لبه های احجام در تری دی مکس نیاز به اعمال چندین ویرایشگر داشته و کمی زمانبر است. به کمک اسکریپت که در این مطلب دانلود خواهید نمود میتوانید تمامی لبه های حجم انتخابی را براحتی نرم و گرد (fillet) نمایید.
آموزش نحوه ایجاد نرمی و گردی کل لبه کل حجم در ۳Dmax با اسکریپت Inset by Smoothing Group
برای استفاده از این اسکریپت:
۱- ابتدا فایل بالا را دانلود فرموده و محتوای آنرا (فایل insetchamferstack.ms) به داخل پوشه startup تری دی مکس (احتمالا در آدرس c:\\program files\autodesk\3dmax 20…\scripts\startup ) بریزید.
۲- مکس رو باز کرده و حجم مورد نظرتون رو انتخاب کنید.
۳- ویرایشگر inset chamfer stack را به شیء انتخاب شده نسبت میدهیم.
لطفا امتیازی بدهید!
دیدگاهتان را بنویسید