فیلم | متریال کوه و تپه با Blended box map در ۳DMAX
متریال کوه و تپه با Blended box map در ۳DMAX
ویدئویی که در این پست مشاهده خواهید فرمود به آموزش Blending box map برای ساخت متریال سطوح صخره و تپه و کوه در ۳Dmax پرداخته شده است. مشاهده این ویدئو را به شما توصیه میکنیم.
صفحات استاد امین شفی زاده در شبکه های اجتماعی:
اینستاگرام و تلگرام: @amin_shafizadeh
نوشته های مرتبط:
- آموزش ۳Dmax | ویرایشگر Array در تری دی مکس
- دلایل و روشهای رفع خطا و ارور باز شدن ۳dmax
- انتقال حجم سه بعدی از Autocad و Revit و ۳dmax…
- نکات مهم در ۳d max
- آموزش طراحی نمای رومی در ۳dmax
- شبیه سازی تخریب اجسام با Rayfire در تری دی مکس
- آموزش انیمیشن سازی: تنظیم سرعت فریم ها و قاب ها
- مسیردهی به حرکت آبجکتها در ساخت انیمیشن (جلسه دوم)
- مسیر دهی به حرکت آبجکت ها در ساخت انیمیشن (جلسه…
- آموزش انیمیشن تغییری در ۳d max
لطفا امتیازی بدهید!
دیدگاهتان را بنویسید