در پک آموزش جامع و حرفه ای پست پروداکشن (post pro master) نحوه تصحیح نور و رنگ و متریال و نیز فتوشاپ معماری را بصورت کامل و پروژه محور ...

پک آموزش جامع و حرفه ای پست پروداکشن چیست؟

پک آموزش جامع و حرفه ای پست پروداکشن مجموعه ای است که از سطوح مقدماتی تا حرفه ای به آموزش نحوه تصحیح نور و رنگ و متریال در رندر میپردازد. هدف از این پک تربیت کارآموزانی است که برای بازار کار حرفه ای و بدون نیاز به هیچ دوره یا کلاس دیگری بتوانند در این حیطه به فعالیت حرفه ای مشغول شوند.

ضمنا در انتهای دوره خواهید توانست مدرک معتبر آموزشگاه فنی و حرفه ای دریافت نمایید

زهرا دلخوش
بیشتر بخوانید
مجموعه آموزشی خوبی بود، ممنون از خانه معماری
فاطمه شادمهر
بیشتر بخوانید
پک پست پرو کاملا عملی بود و مباحث درس داده شده به کار میان در آینده و در کارهای مختلف معماری
زهرا سلطان فر
بیشتر بخوانید
نظر بنده نسبت به آموزشگاه خانه معماری ار هر لحاظی عالی و خوب هست. استاد بسیار خوب مطالب پک رو بیان کردن.
علی راغفر
بیشتر بخوانید
از نظر آموزش خیلی خوب بود این پک. برخورد عوامل خانه معماری عالی بود. ممنونم بخاطر صبوری که در آموزش به خرج میدید.
تینا جعفری
بیشتر بخوانید
پک بسیار عالی ، مفید و پرمحتوا بود. تشکر میکنم از استاد عزیز و خانه معماری بخاطر تهیه این پک
قبل
بعدی
آیا میدانید که:
خانه معماری نخستین ارائه دهنده پک های آموزشی پروژه محور در ایران است؟
خانه معماری نخستین مرکز آموزشی در حیطه معماری است که با توجه به نیاز روز و درک کافی از فضای حاکم بر معماری ایران اقدام به برگزاری دوره های آموزشی پروژه محور نموده است.
شما با شرکت در دوره های پروژه محور خانه معماری تفاوت یادگیری پروژه محور با ابزار محور را بدرستی درک خواهید نمود.

درباره پک جامع POST Pro. MASTER

داستان پک آموزش جامع و حرفه ای پست پروداکشن

هنوز از اونروزی که یادگیری نرم افزار Autocad برای یک معمار، اوج مهارت نرم افزاری او بود زمان زیادی نمیگذره. بخاطر دارم در اوایل دهه 80 شمسی (بین سالهای 1380 تا 1385) که کلاسهای زیادی رو با دانشجویان عزیزم میگذروندم، اگر شما اتوکد را خوب بلد بودید کار خوبی رو میتونستید بر مبنای همین یک نرم افزار داشته باشید، چون در آنزمان کسی از شما توقع نداشت که یک تصویر رندر فوق العاده و طبیعی به کارفرما نمایش بدید، بلکه ترسیم نقشه های بنا و سه بعدی سازی و رندرهای با کیفیت متوسط اونزمان (و البته خیلی پایین، با نگاه لوکس پسند امروز ما) کاملا کفایت میکرد. همچنین بخاطر دارم که در اونزمان اغلب کلاسهای آموزشی نرم افزار معماری، کلاسهای اتوکد و بعد از اون تری دی مکس بود. تا اینکه از حدود سال 1385 تا 1395 مهارتهای تری دی مکس و وی ری هم جزو مهارتهای نرم افزاری برتر دانشجویان و مهندسان معماری قرار گرفت. این قضیه اونقدر مهم بود که حتی در کلاسهای دانشگاهی، به همون اندازه که به بنده دروس تخصصی مثل طرح معماری و تنظیم شرایط محیطی محول میشد، کلاس تری دی مکس هم پیشنهاد میشد. اما در سالهای اخیر علاوه بر دو مهارت تری دی مکس و وی ری، دو مهارت مورد نیاز دیگه هم بر سر زبانها افتاد، که ظاهرا اگر اونها رو بلد نباشید بخشی از کُمِیت نرم افزاری شما در حیطه معماری خواهد لنگید. اسم این دو مهارت Post production و Revit است.

از آنجایی که بسیاری از دانشجویانی که در کلاسهای تری دی مکس و وی ری یا کرونا شرکت کرده اند همواره بدنبال یک مرجع کامل برای یادگیری پست پروداکشن بوده اند، تصمیم گرفتم تا در یک پک آموزشی مجزا به آموزش جامع پست پروداکشن معماری در نرم افزار فتوشاپ بپردازم.

یک سوال

پیش از هرچیزی لازمه تا به این سوال برخی از دانشجویان عزیزم در کلاسهای حضوری برای شما عزیزان پاسخ بدم که “چرا برای پست پروداکشن عکسهای معماری از افترافکت و … استفاده نمیکنم؟” پاسخ به این سوال بسیار واضح هست، چون همانطور که نرم افزار فتوشاپ حرفه ای ترین نرم افزار در حیطه ویرایش تصاویر Raster هست، حرفه ای ترین نرم افزار در حیطه جلوه های ویژه انیمیشنی و سینمایی هم نرم افزار افترافکت هست و این دو نرم افزار هیچوقت جایگزین همدیگه نخواهند شد. بنابراین یک کاربر حرفه ای هیچوقت بجای یک نرم افزار حرفه ای، از یک نرم افزار جایگزین استفاده نخواهد کرد.

مهم نیست که این مهارت رو قراره باهم یاد بگیریم یا پیش یکی دیگه از اساتید عزیز، اگر سوال دیگه ای در مورد کاربرد Post production دارید، لطفا در ذیل همین صفحه سوال بفرمایید تا راهنمایی مقتضی رو خدمت شما عزیزان داشته باشم.

ممنونم که با من همراهید

امین شفی زاده

چرا باید پست پروداکشن یاد بگیرم؟

الان که مشغول مطالعه این متن هستید، به احتمال زیاد با یک موتور رندر حرفه ای همانند vray آشنا بوده و توانایی دریافت رندرهای با کیفیت مناسبی را از یک نرم افزار سه بعدی دارید. عملیات پست پروداکشن به شما کمک خواهد کرد تا در نرم افزار حرفه ای Photoshop (پادشاه قلمرو عکس) رندهایی را که از نرم افزارهای دیگر گرفته اید از نظر نور و رنگ ویرایش نموده و حتی عناصری را به تصویر خود اضافه نمایید.

توی این پک چه چیزهایی رو یاد میگیرم؟

در پک Post Pro. master نرم افزار فتوشاپ از صفر و مبانی تا حدی که برای عملیات پست پروداکشن مورد نیاز باشد آموزش داده شده و پس از آن مبحث مهم Render element های تری دی مکس که بسیار مهم و کاربردی میباشد بصورت کامل آموزش داده شده و در نهایت با ذکر مثالهای بسیار کاربردی به انواع پروژه های پیچیده پست پروداکشن پرداخته شده است.

پست پروداکشن صحنه های برفی و بارانی و تبدیل صحنه روز به شب و تبدیل یک رندر خام به رندر حرفه ای و … تنها بخشی از این پک آموزشی است.

آیا علاوه بر آموزشها فایلهای دیگه ای هم توی پک هست؟

بله، در کنار آموزشها، انواع Brush های تخصصی و حرفه ای فتوشاپ و نیز تکسچرها و برشها و تصاویر حرفه ای PNG (انشان و درخت و سبزه و اشیاء و …) مورد استفاده در عملیات پست پروداکشن، و همچنین تمامی فایلهای پروژه های انجام شده در داخل پک موجود میباشد.

سرفصلهای اصلی پک آموزش جامع و حرفه ای پست پروداکشن

 

  • آموزش فتوشاپ معماری
  • رندر المنت و کاربرد آن در پست پروداکشن
  • روتوش تصاویر در فتوشاپ
  • متریال گذاری روی رندر خام در فتوشاپ
  • نورپردازی روی رندر خام در فتوشاپ
  • روتوش نور و متریال در رندر
  • تغییر نور و رنگ رندر در فتوشاپ
  • چندین ورکشاپ معماری

میتونم توی نرم افزار سه بعدی یک رندر حرفه ای بگیرم که دیگه نیازی به پست پروداکشن نباشه؟

پاسخ به این سوال همانقدر واضح است که به شما بگویند که یک فیلم سینمایی بدون پست پروداکشن اکران شده، به این علت که کارگران و فیلمبردار و عوامل آن حرفه ای هستند.مسلما شما این مسئله را باور نخواهید کرد، چرا؟ چون بسیاری بخشهای فیلم را فقط میتوان با جلوه های ویژه ایجاد کرد. بسیاری بخشهای یک فیلم بسیار پرهزینه بوده و در صورت استفاده از جلوه های کامپیوتری بار هزینه های گزاف را خواهد کاست. ممکن است در حین فیلمبرداری مشکلاتی در نور و صدا و … بوجود آید که نیاز به ویرایش و روتوش مجدد دارد.

پست پروداکشن تصاویر معماری نیز همینگونه است. شما هرچقدر بر روی یک موتور رندر، حرفه ای و مسلط باشید:

– شاید بعد از رندر متوجه شوید که میخواهید قدرت یا رنگ نور را تغییر دهید، که تغییر این نور نیازمند یک رندر مجدد و صرف هزینه زمانی است.

– ممکن است که بخواهید درخت یا پرسوناژ در صحنه قرار دهید. که قرار دادن درخت یا پرسوناژ در صحنه (بفرض اینکه نوع طبیعی آن را در دسترس داشته باشید) موجب بالا رفتن زمان رندر (بجهت GI بالا) خواهد شد.

– بخشهای مختلف رندر شما نیازمند هماهنگی و تصحیح مجدد رنگ خواهند بود.

– ایجاد شارپی و تاری و … مورد نیاز برای یک تصویر، آنهم بصورت حرفه ای آن، تنها از دست یک نرم افزار حرفه ای ویرایش عکس، یعنی فتوشاپ بر می آید.

– و …

چرا پک آموزش جامع و حرفه ای پست پروداکشن POST Pro. Master خانه معماری؟

  1. اساتید خانه معماری از مجربترین اساتید حوزه معماری (و نه فارغ التحصیلان بدون تجربه) هستند.
  2. اساتید دانشگاهی
  3. بروزرسانی سالانه پک
  4. پشتیبانی آموزشی دائمی
  5. آموزش پروژه محور
  6. مفتخر به رضایت آموزشی بیش از 90%
  7. ارائه انواع تخفیفات در شهریه، به دانشجویان دوره
  8. ارائه گواهینامه معتبر پایان دوره
نمونه گواهینامه آموزشگاهی فنی و حرفه ای
نمونه گواهینامه آموزشگاهی فنی و حرفه ای
دو جلسه از پک آموزش جامع و حرفه ای پست پروداکشن  (فقط در فایرفاکس)
نمایش ویدیو درباره پک آموزشی lumion master
نمایش ویدیو درباره پک آموزشی lumion master
سوالات متداول

1- در صورت خرید محصول بصورت پستی، بلافاصله لینک دانلود محصول برای شما ایمیل شده و پک آن نیز در تهران ظرف 2 روز کاری و در دیگر شهرها ظرف 3 روز کاری در دسترس شما خواهد بود. (بنابراین در روش پستی، لینک دانلود را نیز در اختیار خواهید داشت)
2- در صورت خرید محصول بصورت دانلودی، بلافاصله لینک دانلود محصول برای شما ایمیل خواهد شد. (عدم ارسال فیزیکی)
نکات مهم:
1- پیشنهاد ما خرید محصول بصورت دانلودی است، زیرا در روش دانلودی، هزینه بسته بندی و ارسال را پرداخت نخواهید کرد.
2- ارسال پستی برای خارج از کشور ایران در حال حاضر غیر فعال بوده و عزیزان در خارج از کشور تنها از روش دانلودی میتوانند استفاده نمایند.

>> در صورت مشکل در دریافت لینکهای دانلود، لطفا تنها از طریق واتساپ 09013070022 در تماس باشید <<

در هرکجای دنیا که باشید میتوانید بلافاصله پس از خرید محصول، از طریق لینکهای دانلودی که بصورت اتوماتیک ایمیل خواهد شد اقدام به دانلود و استفاده از محصول نمایید.

>> در صورت مشکل در دریافت لینکهای دانلود، لطفا تنها از طریق واتساپ 09013070022 در تماس باشید <<

پکهای آموزشی فقط در دو روز شنبه و سه شنبه تحویل پست شده و ظرف 48 ساعت کاری بدست شما خواهد رسید.

شما میتوانید با هربار خرید این پک آموزشی، آنرا روی یک سیستم فعال نمایید (تک کاربره)

بله، با تعویض ویندوز هیچگونه مشکلی در دیدن فیلمها بوجود نیامده و میتوانید بر روی همان سیستم مجددا آموزشها را مشاهده نمایید.

پس از دریافت پک آموزشی، از طریق گروه تلگرام مخصوص این آموزش (که عضو آن خواهید شد) میتوانید اقدام به طرح سوالات و اشکالات خود نمایید

خیر، عضویت در گروه رفع اشکال و طرح سوال در گروه آموزشی هیچگونه هزینه جانبی برای شما در بر نخواهد داشت.

هزینه ای که بابت پک آموزشی میپردازید در قبال آموزشهای کامل و جامع موجود در آن بوده و اندکی از آن نیز بابت بسته بندی و هزینه چاپ و رایت صرف خواهد شد.
بعبارت دیگر، رفع اشکال دوره آموزشی در گروه تلگرامی و نیز آپدیتهای بعدی دوره آموزشی تا زمانی که دانشجوی محترم گروه آموزشی را ترک نکند مشمول هزینه نبوده و رایگان است

بله، حداکثر 3 ماه پس از دریافت پک آموزشی، میتوانید تقاضای گواهینامه معتبر دو زبانه خانه معماری (زبان فارسی + انگلیسی) نمایید.

با تعویض ویندوز، با همان کد قبلی و بدون هیچ مشکلی خواهید توانست مجددا فیلمها را ببینید.
با تعویض سیستم دیگر از کد قبلی نخواهید توانست استفاده کنید (تعویض Ram و هارد و گرافیک و DVD ROM مانعی ندارد)، لذا با شرایط زیر میتوانید کد جدیدی را دریافت کنید:
1- کد قبلی کاملا غیر فعال و بلا استفاده خواهد شد.
2- ارائه فاکتور رسمی و شرکتی خرید سیستم جدید + واریز 25% قیمت به روز پک آموزشی

5/5 - (126 امتیاز)

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 11 رای
تومان970,000
11 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
11
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

11 reviews for پک آموزش جامع و حرفه ای پست پروداکشن POST Pro. Master

  1. مصطفی احمدزاده(خریدار محصول)

    من کلاس حضوری پست پرو استاد رو سال ۹۶ رفته بودم، تدریس استاد خیلی مفهومی و خاص هست

    پاسخ
  2. دنیا رادمنش(خریدار محصول)

    استاد درجه یک که پشتیبانی میکنن، آموزش ها هم که بی نظیر، یه پک عالی که به همه توصیه میکنم

    پاسخ
  3. بهادر(خریدار محصول)

    ممنونم از استاد شفی زاده با بیان شیواشون

    پاسخ
  4. پدرام نورانی(خریدار محصول)

    پکتون به دستم رسید، دو قسمت اولش رو که دیدم خیلی عالیه

    پاسخ
  5. جهاندخت طهوری(خریدار محصول)

    از پکهای استاد شفی زاده خیلی از دوستام شنیده بودم و این اولین پکی بود که خریدم، فوق العادست …

    پاسخ
  6. نیکو صیاد(خریدار محصول)

    فقط میتونم بگم، عالیییییییییییی …

    پاسخ
  7. زهرا دلخوش​(خریدار محصول)

    مجموعه آموزشی خوبی بود، ممنون از خانه معماری​

    پاسخ
  8. فاطمه شادمهر​(خریدار محصول)

    پک پست پرو کاملا عملی بود و مباحث درس داده شده به کار میان در آینده و در کارهای مختلف معماری​

    پاسخ
  9. زهرا سلطان فر​(خریدار محصول)

    نظر بنده نسبت به آموزشگاه خانه معماری ار هر لحاظی عالی و خوب هست. استاد بسیار خوب مطالب پک رو بیان کردن.​

    پاسخ
  10. علی راغفر​(خریدار محصول)

    از نظر آموزش خیلی خوب بود این پک. برخورد عوامل خانه معماری عالی بود. ممنونم بخاطر صبوری که در آموزش به خرج میدید.​

    پاسخ
  11. تینا جعفری​(خریدار محصول)

    پک بسیار عالی ، مفید و پرمحتوا بود. تشکر میکنم از استاد عزیز و خانه معماری بخاطر تهیه این پک​

    پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید