جستجو برای:
سبد خرید 0
  • کلاس ها
    • معماری
      • معمارشو (معماری برای غیرمعماران)
      • نقشه کشی با اتوکد
      • طراحی معماری داخلی
      • طراحی نما ساختمان
      • فاز ۲ معماری
    • عمران
      • طراحی اتصالات سازه های فولادی
    • مدیریت پروژه
      • کنترل پروژه با Microsoft Project
      • Excel مهندسی
      • اصول مدیریت پروژه (PMBOK)
      • برنامه ریزی و کنترل پروژه ساختمانی
    • نرم افزار
      • نرم افزار معماری
        • Autocad 2D&3D
        • ۳Dmax & Vray
        • Revit architecture
        • Sketchup & Enscape
        • Rhino & Vray
        • Photoshop
        • Lumion
        • Unreal Engine
        • Vray (for 3dmax)
      • نرم افزار عمران
        • Revit Structure
        • Safe و Etabs
        • Tekla (XSteel)
        • Civil3D
      • نرم افزار تاسیساتی
        • Revit MEP
      • نرم افزار مدیریتی
        • Microsoft Project
        • Excel مهندسی
      • نرم افزار مهندسی
        • SolidWorks
        • Catia
  • محصولات
    • پک AUTOCAD Master
    • پک REVIT arch. master
    • پک ۳DMAX arch. MASTER
    • پک Vray master
    • پک SketchUp Master
    • پک RHINO Master
    • پک Lumion Master
    • پک POST Pro. Master
    • پک FACADE Master
    • پک طراحی سایت
    • پک نقشه خوانی و نقشه کشی
  • خصوصی
  • اقساطیجدید
  • فرمها
    • جذب مدرس
    • پرداخت ارزی-ریالی
  • تماس با ما
خانه معماری

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

ثبت نام

  • 22887366-22888865 (9821+)
  • 09013070022 (فقط پیامک)
  • آزمون عملی
  • شکایات و انتقادات
  • استخدام
خانه معماری
  • کلاس ها
    • معماری
      • معمارشو (معماری برای غیرمعماران)
      • نقشه کشی با اتوکد
      • طراحی معماری داخلی
      • طراحی نما ساختمان
      • فاز ۲ معماری
    • عمران
      • طراحی اتصالات سازه های فولادی
    • مدیریت پروژه
      • کنترل پروژه با Microsoft Project
      • Excel مهندسی
      • اصول مدیریت پروژه (PMBOK)
      • برنامه ریزی و کنترل پروژه ساختمانی
    • نرم افزار
      • نرم افزار معماری
        • Autocad 2D&3D
        • ۳Dmax & Vray
        • Revit architecture
        • Sketchup & Enscape
        • Rhino & Vray
        • Photoshop
        • Lumion
        • Unreal Engine
        • Vray (for 3dmax)
      • نرم افزار عمران
        • Revit Structure
        • Safe و Etabs
        • Tekla (XSteel)
        • Civil3D
      • نرم افزار تاسیساتی
        • Revit MEP
      • نرم افزار مدیریتی
        • Microsoft Project
        • Excel مهندسی
      • نرم افزار مهندسی
        • SolidWorks
        • Catia
  • محصولات
    • پک AUTOCAD Master
    • پک REVIT arch. master
    • پک ۳DMAX arch. MASTER
    • پک Vray master
    • پک SketchUp Master
    • پک RHINO Master
    • پک Lumion Master
    • پک POST Pro. Master
    • پک FACADE Master
    • پک طراحی سایت
    • پک نقشه خوانی و نقشه کشی
  • خصوصی
  • اقساطیجدید
  • فرمها
    • جذب مدرس
    • پرداخت ارزی-ریالی
  • تماس با ما
شروع کنید
آخرین اطلاعیه ها
جهت نمایش اطلاعیه باید وارد سایت شوید
0

مسیردهی به حرکت آبجکتها در ساخت انیمیشن (جلسه دوم)

3DMAX

در این مطلب از خانه معماری که به آموزش انیمیشن در ۳d max اختصاص دارد به ادامه آموزش مسیردهی به حرکت آبجکتها می پردازیم. با ما همراه باشید.

مسیردهی به حرکت آبجکتها

در هنگام ویرایش مسیر حرکت موضوعات انیمیشن در ۳d max ، فریم های کلیدی بیشتری را به مسیر می توانید اضافه و یا از آن حذف کنید. همچنین می توانید فریم های کلیدی را به صورت دلخواه بر روی مسیر جا به جا نمایید. برای این منظور کلید Sub – Object را از بالای پانل دستورات انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید. سپس دکمه ی W از روی صفحه کلید را فشار دهید تا ابزار Move یا همان جا به جایی فعال شود. حالا با قرار دادن مکان نمای ماوس بر روی مربع های روی مسیر که به فریم های کلیدی مربوط هستند، روی آن ها کلیک کرده و آن ها را روی مسیر جا به جا کنید.

نکته

برای اضافه کردن یک فریم کلیدی دیگر به مسیر باید روی کلید Add Key در پانل دستورات کلیک کنید و مکان نمای ماوس را بر روی فریم میانی مورد نظر قرار دهید و در آخر کلیک کنید. بدین ترتیب در محل کلیک شده، فریم کلیدی روی مسیر اضافه می شود. توجه داشته باشید، این مرحله از کار باید تا رسیدن به نتیجه ی ایده آل تکرار شود. به منظور حذف یک فریم کلیدی از روی مسیر باید ابتدا ابزار انتخاب را از نوار ابزار استاندارد تری دی مکس انتخاب کنید. سپس با کلیک بر روی فریم کلیدی قرار گرفته روی مسیر مورد نظر، آن را انتخاب کنید. حالا با کلیک روی کلید Delete key ، فریم کلیدی انتخاب شده به راحتی حذف می شود.

تعداد فریم های کلیدی و میانی یک انیمیشن در یک مسیر حرکتی بستگی به شکل مسیر در انیمیشن دارد. همچنین خوب است بدانید، تعداد فریم های کلیدی و میانی در تغییرات ساده نیز کاهش پیدا می کند.

نوشته های مرتبط:

  • آموزش ۳Dmax | ویرایشگر Array در تری دی مکس
  • دلایل و روشهای رفع خطا و ارور باز شدن ۳dmax
  • انتقال حجم سه بعدی از Autocad و Revit و ۳dmax…
  • نکات مهم در ۳d max
  • آموزش طراحی نمای رومی در ۳dmax
  • شبیه سازی تخریب اجسام با Rayfire در تری دی مکس
  • آموزش انیمیشن سازی: تنظیم سرعت فریم ها و قاب ها
  • مسیر دهی به حرکت آبجکت ها در ساخت انیمیشن (جلسه…
  • آموزش انیمیشن تغییری در ۳d max
  • کاربردهای ۳d max در معماری
لطفا امتیازی بدهید!
برچسب ها: ۳Dmaxآموزش 3dmaxانیمیشن سازی در ۳dmaxتری دی مکسمسیردهی به حرکت آبجکتهانرم افزار 3dmax
جدید تر مسیر دهی به حرکت آبجکت ها در ساخت انیمیشن (جلسه اول)
قدیمی تر دستور Multipipe در Rhino | امین شفی زاده

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جدیدترین دوره های نرم افزار
تمامی حقوق برای خانه معماری محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://www.archome.ir/?p=91596

متاسفم، شما مجاز به کپی کردن نوشته نیستید!

مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.