فیلم | تکنیکهای ذخیره تکسچرهای متریال پروژه در ۳DMAX
ذخیره تکسچرهای متریال پروژه در ۳DMAX
وقتی یک پروژه جدید در نرم افزار تری دی مکس کامل میشود، متریالهای زیادی در آن استفاده میشود که در هریک از آنها ممکن است چندین تکسچر یا تصویر استفاده شود. همچنین در نورپردازی نیز از نورهای ies استفاده میشود که لازم است هم تکسچر متریالها و هم نورهای ies به نحوی آرشیو و ذخیره شود، زیرا نرم افزار تری دی مکس تکسچرها و نورهای ies را بهمراه فایل ذخیره نمیکند. در این فیلم کوتاه دو روش archive و Resource collectore برای ذخیره تکسچرها و نورهای ies آموزش داده شده است.
صفحات استاد امین شفی زاده در شبکه های اجتماعی:
اینستاگرام و تلگرام: @amin_shafizadeh
نوشته های مرتبط:
- آموزش ۳Dmax | ویرایشگر Array در تری دی مکس
- دلایل و روشهای رفع خطا و ارور باز شدن ۳dmax
- انتقال حجم سه بعدی از Autocad و Revit و ۳dmax…
- نکات مهم در ۳d max
- آموزش طراحی نمای رومی در ۳dmax
- شبیه سازی تخریب اجسام با Rayfire در تری دی مکس
- آموزش انیمیشن سازی: تنظیم سرعت فریم ها و قاب ها
- مسیردهی به حرکت آبجکتها در ساخت انیمیشن (جلسه دوم)
- مسیر دهی به حرکت آبجکت ها در ساخت انیمیشن (جلسه…
- آموزش انیمیشن تغییری در ۳d max
لطفا امتیازی بدهید!
دیدگاهتان را بنویسید