فیلم | تکنیکهای ذخیره تکسچرهای متریال پروژه در 3DMAX
ذخیره تکسچرهای متریال پروژه در ۳DMAX
وقتی یک پروژه جدید در نرم افزار تری دی مکس کامل میشود، متریالهای زیادی در آن استفاده میشود که در هریک از آنها ممکن است چندین تکسچر یا تصویر استفاده شود. همچنین در نورپردازی نیز از نورهای ies استفاده میشود که لازم است هم تکسچر متریالها و هم نورهای ies به نحوی آرشیو و ذخیره شود، زیرا نرم افزار تری دی مکس تکسچرها و نورهای ies را بهمراه فایل ذخیره نمیکند. در این فیلم کوتاه دو روش archive و Resource collectore برای ذخیره تکسچرها و نورهای ies آموزش داده شده است.
صفحات استاد امین شفی زاده در شبکه های اجتماعی:
اینستاگرام و تلگرام: @amin_shafizadeh
نوشته های مرتبط:
- بازگرداندن (ریست کردن) منوها و نوار ابزارهای اتوکد 2025
- تفاوت اتوکد 2 بعدی و 3 بعدی چیست؟
- نرم افزار اتوکد بهتر است یا رویت؟
- ابزار Annotation در اتوکد چیست؟
- پلات استایل اتوکد | آموزش رایگان Autocad
- Autocad Uninstall | نحوه حذف کامل اتوکد از ویندوز
- آموزش 3Dmax | ویرایشگر Array در تری دی مکس
- آموزش رایگان Autocad | تبدیل اتوکد به گوگل ارث و…
- آموزش Revit ؛ تفاوت Link، Group و Assembly در رویت
- آموزش رایگان گروه بندی لایه ها در اتوکد
لطفا امتیازی بدهید!
دیدگاهتان را بنویسید