آموزش نحوه حل مشکل عدم نمایش صحیح ویوپورتهای ۳Dmax
حل مشکل عدم نمایش صحیح ویوپورتهای ۳Dmax
یکی از مشکلات رایج کاربران نرم افزار ۳Dmax، عدم نمایش صحیح ویوپورتهای (Viewports) نرم افزار ۳Dmax میباشد. این مشکل از آنجایی ناشی میشود که نرم افزار تری دی مکس نمیتواند از طریق درایور Direct X عملکرد صحیحی داشته باشد، بنابراین بجای نمایش ویوپورتها، دسکتاپ ویندوز نمایش پیدا میکند.
برای حل این مشکل کافیست تا با روش زیر درایور نمایشی تری دی مکس را به Open GL تغییر داده و مجددا تری دی مکس را ریستارت نمایید:
۱- ابتدا از منوی Customize (1) گزینه Preferences را انتخاب کرده و در پنجره باز شده وارد تب Viewports (2) میشویم. حال از بخش Choose Driver(3) درایور Open GL(4) را انتخاب کرده و OK میکنیم.
۲- با مشاهده پنجره زیر، دکمه OK را زده و نرم افزار ۳Dmax را بسته و مجددا باز میکنیم.
۳- با باز شدن نرم افزار، مشکل شما حل شده است.
نوشته های مرتبط:
- آموزش ۳Dmax | ویرایشگر Array در تری دی مکس
- دلایل و روشهای رفع خطا و ارور باز شدن ۳dmax
- انتقال حجم سه بعدی از Autocad و Revit و ۳dmax…
- نکات مهم در ۳d max
- آموزش طراحی نمای رومی در ۳dmax
- شبیه سازی تخریب اجسام با Rayfire در تری دی مکس
- آموزش انیمیشن سازی: تنظیم سرعت فریم ها و قاب ها
- مسیردهی به حرکت آبجکتها در ساخت انیمیشن (جلسه دوم)
- مسیر دهی به حرکت آبجکت ها در ساخت انیمیشن (جلسه…
- آموزش انیمیشن تغییری در ۳d max
لطفا امتیازی بدهید!
دیدگاهتان را بنویسید