رندرگیری اتوماتیک چندین صحنه در تری دی مکس با Batch render
رندرگیری اتوماتیک با Batch render
فرض کنید میخواهید از یک ساختمان ویلایی که آنرا بصورت کامل در ۳dmax مدلسازی نموده اید ۱۰ رندر از فضاهای مختلف آن تهیه نمایید. اگر حدودا هرکدام از رندرها ۲ ساعت بطول انجامد شما مجبور خواهید بود برای جلوگیری از نظارت مستقیم خودتان در روند رندرگیری، این عملیات را بر عهده نرم افزار قرار دهید تا به ترتیب دلخواه شما رندرها گرفته شده و ذخیره شود.
برای انجام عملیات بالا لازم است تا مراحل ذیل را بترتیب انجام دهید:
۱- ابتدا در نماهای مورد نظرتان دوربین قرار دهید. با رفتن به منوی Rendering و گزینه batch render ، پنجره تنظیمات رندر دسته ای را باز کنید.
۲- با زدن بر روی گزینه add یک رندر جدید اضافه میکنیم.
۳- دادن نام به رندر خروجی
۴- تنظیم مسیر ذخیره شدن رندر خروجی
۵- انتخاب دوربینی که میخواهیم از دید آن رندر بگیریم
۶- تنظیم تنظیمات پیش فرض رندر
۷- شروع رندر گیری دسته ای و اتوماتیک
نوشته های مرتبط:
- آموزش ۳Dmax | ویرایشگر Array در تری دی مکس
- دلایل و روشهای رفع خطا و ارور باز شدن ۳dmax
- انتقال حجم سه بعدی از Autocad و Revit و ۳dmax…
- نکات مهم در ۳d max
- آموزش طراحی نمای رومی در ۳dmax
- شبیه سازی تخریب اجسام با Rayfire در تری دی مکس
- آموزش انیمیشن سازی: تنظیم سرعت فریم ها و قاب ها
- مسیردهی به حرکت آبجکتها در ساخت انیمیشن (جلسه دوم)
- مسیر دهی به حرکت آبجکت ها در ساخت انیمیشن (جلسه…
- آموزش انیمیشن تغییری در ۳d max
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
ممنون از آموزش . من یک مسئله ای که دارم در هنگام استفاده از BatchRender نمیدونم به چه صورتی رندر المت ها هم ذخیره بشن ؟
خواهش میکنم، این مسئله با presetها قابل حل هست