آموزش مدلسازی نرده های پله یک آپارتمان در ۳dmax
چگونه نرده های پله ساختمان را مدلسازی کنیم؟
با عرض سلام خدمت تمامی همراهان archome. در آموزش قبلی در مورد مدلسازی پله های یک ساختمان دو طبقه مطالبی بیان شد، در این آموزش میخواهیم نرده های مربوط به همان آموزش را مدلسازی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.
مراحل مدلسازی نرده پله های یک ساختمان
۱- ابتدا با رفتن به create>shape ابزار line را مطابق با تصویر شماره ۱ انتخاب میکنیم.
۲- خطی را مطابق با آنچه در تصویر ۲ ملاحظه میفرمایید ترسیم میکنیم.
۳- با رفتن به مسیر Create>geometry>AEC extended، ابزار Railing (نرده) را انتخاب کرده و با فعال کردن دکمه pick railing path و کلیک بر روی خط ترسیم شده در مرحله قبل، نرده را ایجاد میکنیم. (تصویر ۳)
۴- در انتهای کار، با ورود به پنل modify، نرده ساخته شده را مطابق با آنچه در تصویر ۴ ملاحظه میفرمایید تنظیم کنید.
لطفا جهت مشاهده بخش سوم آموزش – متریال دهی و رندر پله و نرده – اینجا کلیک کنید
منبع: اختصاصی خانه معماری (در صورت تمایل به درج این مطلب در دیگر منابع، حتما فرم ذیل را تکمیل فرمایید)
نوشته های مرتبط:
- آموزش ۳Dmax | ویرایشگر Array در تری دی مکس
- دلایل و روشهای رفع خطا و ارور باز شدن ۳dmax
- انتقال حجم سه بعدی از Autocad و Revit و ۳dmax…
- نکات مهم در ۳d max
- آموزش طراحی نمای رومی در ۳dmax
- شبیه سازی تخریب اجسام با Rayfire در تری دی مکس
- آموزش انیمیشن سازی: تنظیم سرعت فریم ها و قاب ها
- مسیردهی به حرکت آبجکتها در ساخت انیمیشن (جلسه دوم)
- مسیر دهی به حرکت آبجکت ها در ساخت انیمیشن (جلسه…
- آموزش انیمیشن تغییری در ۳d max
دیدگاهتان را بنویسید