آموزش نحوه ساخت و مدلسازی آب دریا و اقیانوس در 3Dmax

آموزش ساخت و مدلسازی آب دریا و اقیانوس در ۳Dmax
در این مطلب با آموزش ساخت دریا و اقیانوس در نرم افزار ۳dmax با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که این مطلب تنها یکی از روشهای ساخت دریا در ۳dmax میباشد.
ساخت مدل دریا با ابزار Plane
۱- ابتدا یک Plane با ابعاد ۱x1 متر ترسیم کنید. (تصویر ۱)
۲- اگر از صفحه بالا رندر بگیریم با تصویر زیر مواجه خواهیم شد. (تصویر ۲)
۳- در مرحله بعد نیاز داریم تا صفحه کوچک بالا را با تغییر مقدار scale به ۲۰ و Density به ۶۰ ، به صفحه ای بزرگ در رندر تبدیل نماییم (تصویر ۳). سپس با دادن مدیفایر Noise به صفحه و تغییر مقادیر Z و Scale در این مدیفایر، با یک صفحه مواج بزرگ دررندر مواجه خواهیم شد.
آموزش مرتبط : چگونه ابعاد و سگمنت های Plane را فقط در رندر ۳Dmax تغییر دهیم؟
۴- حال به صفحه بالا متریال water از زیر مجموعه architecture را نسبت میدهیم (تصویر ۴)
۵- حال میتوانید نگاهی به صفحه مدل شده و نتیجه نهایی آن، بصورت یکجا بیاندازید. (تصویر ۵)
منبع: اختصاصی خانه معماری (استفاده و تکثیر آن در دیگر منابع، بهر نحو، غیر مجاز و مشمول ماده ۱۲ قانون جرائم رایانه ای است)
دیدگاهتان را بنویسید