آموزش نحوه ساخت و مدلسازی آب دریا و اقیانوس در ۳Dmax
آموزش ساخت و مدلسازی آب دریا و اقیانوس در ۳Dmax
در این مطلب با آموزش ساخت دریا و اقیانوس در نرم افزار ۳dmax با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که این مطلب تنها یکی از روشهای ساخت دریا در ۳dmax میباشد.
ساخت مدل دریا با ابزار Plane
۱- ابتدا یک Plane با ابعاد ۱x1 متر ترسیم کنید. (تصویر ۱)
۲- اگر از صفحه بالا رندر بگیریم با تصویر زیر مواجه خواهیم شد. (تصویر ۲)
۳- در مرحله بعد نیاز داریم تا صفحه کوچک بالا را با تغییر مقدار scale به ۲۰ و Density به ۶۰ ، به صفحه ای بزرگ در رندر تبدیل نماییم (تصویر ۳). سپس با دادن مدیفایر Noise به صفحه و تغییر مقادیر Z و Scale در این مدیفایر، با یک صفحه مواج بزرگ دررندر مواجه خواهیم شد.
آموزش مرتبط : چگونه ابعاد و سگمنت های Plane را فقط در رندر ۳Dmax تغییر دهیم؟
۴- حال به صفحه بالا متریال water از زیر مجموعه architecture را نسبت میدهیم (تصویر ۴)
۵- حال میتوانید نگاهی به صفحه مدل شده و نتیجه نهایی آن، بصورت یکجا بیاندازید. (تصویر ۵)
منبع: اختصاصی خانه معماری (استفاده و تکثیر آن در دیگر منابع، بهر نحو، غیر مجاز و مشمول ماده ۱۲ قانون جرائم رایانه ای است)
نوشته های مرتبط:
- آموزش ۳Dmax | ویرایشگر Array در تری دی مکس
- دلایل و روشهای رفع خطا و ارور باز شدن ۳dmax
- انتقال حجم سه بعدی از Autocad و Revit و ۳dmax…
- نکات مهم در ۳d max
- آموزش طراحی نمای رومی در ۳dmax
- شبیه سازی تخریب اجسام با Rayfire در تری دی مکس
- آموزش انیمیشن سازی: تنظیم سرعت فریم ها و قاب ها
- مسیردهی به حرکت آبجکتها در ساخت انیمیشن (جلسه دوم)
- مسیر دهی به حرکت آبجکت ها در ساخت انیمیشن (جلسه…
- آموزش انیمیشن تغییری در ۳d max
دیدگاهتان را بنویسید