تخفیف دوره های آموزشی معماری مرکز خانه معماری

خانه معماری در طول مدت فعالیت خود همواره سعی در آن داشته است تا شرایط دانشجویان خود را درک نموده و جهت تسهیل تحصیل عزیزان دانشجو شرایطی را مهیا نماید. در این راستا و در ادامه این سیاست، شرایط تخفیف و تقسیط دوره های آموزشی معماری، عمران و ساختمان مرکز آموزشی و تحقیقاتی خانه معماری بصورت ذیل اعلام میگردد:

………………………….

شرایط تخفیف

…………………………

1- تخفیف اتوماتیک در هنگام ثبت نام در دوره های آموزشی

نرخ تخفیف: – (درج شده شده در هر محصول)

کد تخفیف: ندارد (بصورت خودکار اعمال شده و برای ثبت نام در دوره های بعدی قابل استفاده است)

در هنگام ثبت نام اینترنتی (و نه حضوری) در اغلب دوره های آموزشی، درصد یا مقداری از شهریه پرداختی (که در آن محصول مقدار آن مشخص شده است) به کیف پول حساب کاربری شما در خانه معماری واریز خواهد شد که میتوانید از آن در ثبت نام دوره های آموزشی و یا پک های جامع آموزشی استفاده نمایید.

2-تخفیف سالگرد تولد

نرخ تخفیف: 5%

کد تخفیف: birthday
شرایط استفاده: دانشجویان عزیز در صورت ثبت نام تا ده روز پس از سالگرد تولدشان میتوانند اضافه بر سایر تخفیف ها (یعنی قابل تجمیع با سایر تخفیف ها است) از این هدیه و تخفیف نیز استفاده نمایند. (بدیهی است پس از استفاده از این تخفیف دانشجوی گرامی باید مدارک شناسایی خود را جهت مشخص نمودن روز تولد به آموزشگاه ارائه دهد.)

3- تخفیف خاص

نرخ تخفیف: 5%

کد تخفیف: khas

شرایط استفاده: دانشجویان عزیزی که دارای یک یا چند شرط از شرایط زیر باشند میتوانند یکبار از کد تخفیف شرایط خاص، اضافه بر سایر تخفیف ها (یعنی قابل تجمیع با سایر تخفیف ها است) از این هدیه و تخفیف نیز استفاده نمایند:

1- دانشجویان عزیزی که پدر خود را از دست داده باشند، با حداکثر سن 23 سال (با ارائه گواهی فوت پدر)

2- اعضای خانواده نیروهای مسلح، فرهنگیان (با ارائه نامه و مدارک مثبته با نام دانشجو یا والدین وی)

3- اعضای خانواده بازنشستگان لشکری و کشوری (با ارائه نامه و مدارک مثبته با نام دانشجو یا والدین وی)

4- اعضای تحت پوشش سازمانهای حمایتی و بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (با ارائه نامه و مدارک مثبته از سازمان و ارگان مربوطه)

5- کلیه دانشجویانی گرامی که بتوانند حقوق کمتر از 1.6 میلیون تومان را برای پدر خود اثبات نمایند. (با ارائه مدارک مثبته همانند فیش حقوقی معتبر از مراکز غیر خصوصی و یا رسید معتبر بانکی واریزی حقوق 6 ماه اخیر)

………………………….

شرایط تقسیط

………………………….

پیشنهاد ما ثبت نام نقدی دردوره هاست (به جهت مزایای آن)، اما در هر صورت کلیه دانشجویان عزیز میتوانند با رعایت موارد ذیل از شرایط تقسیط شهریه استفاده نمایند:

1- فقط دوره های حضوری که در مشخصات آنها قابل تقسیط بودن ذکر شده باشد دارای شرایط تقسیط شهریه بوده و پکهای آموزشی قابل تقسیط نیستند.

2- در صورت تقسیط شهریه، از هیچکدام از شرایط تخفیفی نمیتوانید استفاده نمایید.

3- امکان بازگشت از تقسیط شهریه وجود ندارد؛ بعبارت بهتر، در صورت تقسیط شهریه امکان پرداخت الباقی شهریه در موعد زودتر و استفاده از شرایط تخفیف وجود ندارد.

4-  شرایط تقسیط در توضیحات هر دوره توضیح داده شده است.

5- چکها، سفته و فرم ثبت نام باید حداکثر تا 12 ساعت پس از ثبت نام به آموزشگاه تحویل داده شوند.

— در صورتی که میخواهید بصورت اقساط ثبت نام نمایید:

   اولا- بر روی لینک ذیل کلیک نموده و پس از وارد نمودن نام و شماره همراه و ایمیل خود، در بخش “پرداخت بابت” بنویسید که “بابت ثبت نام اقساطی در دوره …” و در بخش “مبلغ پرداخت” نیز 40% مبلغ شهریه دوره را وارد نموده و مراحل پرداخت را تکمیل نمایید.

   ثانیا- از طریق ایمیل archome.ir@gmail.com ثبت نام خود را اعلام نمایید تا فرم ثبت نام برای شما ارسال شود.

   ثالثا- ظرف حداکثر 12 ساعت کاری چکها، سفته و فرم ثبت نام تکمیل و امضا شده را به خانه معماری به آدرس “پل سیدخندان، خ شقاقی، نبش بن بست اول، پ 2، واحد 5” ارسال فرمایید. (در صورت تاخیر، ثبت نام شما بصورت اتوماتیک از سیستم حذف خواهد شد)

لطفا کلیک کنید