banner-15175

اسکریپت Inset by Smoothing Group – نرمی و گردی لبه احجام ۳Dmax

لطفا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
اسکریپت Inset by Smoothing Group - نرمی و گردی لبه احجام ۳DmaxReviewed by سیروس بهادرنیا on Sep 30Rating: 3.5اسکریپت Inset by Smoothing Group - نرمی و گردی لبه احجام 3Dmaxاسکریپت Inset by Smoothing Group چیست؟ ایجاد نرمی و گردی در تمامی لبه های احجام در تری دی مکس نیاز به اعمال چندین ویرایشگر داشته و کمی زمانبر است.

اسکریپت Inset by Smoothing Group چیست؟

اگر از کاربران نرم افزار ۳Dmax باشید حتما میدانید که ایجاد نرمی و گردی در تمامی لبه های احجام در تری دی مکس نیاز به اعمال چندین ویرایشگر داشته و کمی زمانبر است. به کمک اسکریپت  که در این مطلب دانلود خواهید نمود میتوانید تمامی لبه های حجم انتخابی را براحتی نرم و گرد (fillet) نمایید.

insetchamfer

آموزش نحوه ایجاد نرمی و گردی کل لبه کل حجم در ۳Dmax با اسکریپت Inset by Smoothing Group

برای استفاده از این اسکریپت:

۱- ابتدا فایل بالا را دانلود فرموده و محتوای آنرا (فایل insetchamferstack.ms) به داخل پوشه startup تری دی مکس (احتمالا در آدرس c:\\program files\autodesk\3dmax 20…\scripts\startup ) بریزید.

۱۵۱۷۵-۵

۲- مکس رو باز کرده و  حجم مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

۱۵۱۷۵-۱

۳- ویرایشگر inset chamfer stack را به شیء انتخاب شده نسبت میدهیم.

۱۵۱۷۵-۲

۱۵۱۷۵-۳

۱۵۱۷۵-۴

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 5 = 10