banner-11707

آموزش نحوه ساخت و مدلسازی آب دریا و اقیانوس در ۳Dmax

لطفا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
آموزش نحوه ساخت و مدلسازی آب دریا و اقیانوس در ۳DmaxReviewed by امین شفی زاده on Apr 18Rating:

آموزش ساخت و مدلسازی آب دریا و اقیانوس در ۳Dmax

در این مطلب با آموزش ساخت دریا و اقیانوس در نرم افزار ۳dmax با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که این مطلب تنها یکی از روشهای ساخت دریا در ۳dmax میباشد.

 

ساخت مدل دریا با ابزار Plane

۱- ابتدا یک Plane با ابعاد ۱x1 متر ترسیم کنید. (تصویر ۱)

ساخت Plane در نرم افزار 3dmax

 

۲- اگر از صفحه بالا رندر بگیریم با تصویر زیر مواجه خواهیم شد. (تصویر ۲)

رندر plane در 3dmax

 

۳- در مرحله بعد نیاز داریم تا صفحه کوچک بالا را با تغییر مقدار scale به ۲۰ و Density به ۶۰ ، به صفحه ای بزرگ در رندر تبدیل نماییم (تصویر ۳). سپس با دادن مدیفایر Noise به صفحه و تغییر مقادیر Z و Scale در این مدیفایر، با یک صفحه مواج بزرگ دررندر مواجه خواهیم شد.

آموزش مرتبط : چگونه ابعاد و سگمنت های Plane را فقط در رندر ۳Dmax تغییر دهیم؟

مدیفایر Noise و بزرگ کردن Plane

۴- حال به صفحه بالا متریال water از زیر مجموعه architecture را نسبت میدهیم (تصویر ۴)

 متریال آب به Plane

 

۵- حال میتوانید نگاهی به صفحه مدل شده و نتیجه نهایی آن، بصورت یکجا بیاندازید. (تصویر ۵)

Plane اولیه و رندر نهایی

 

منبع: اختصاصی خانه معماری (استفاده و تکثیر آن در دیگر منابع، بهر نحو، غیر مجاز و مشمول ماده ۱۲ قانون جرائم رایانه ای است)

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

23 + = 32